Bezdrotovy zvoncek

Ales Filip afilip@atlas.cz
Pondělí Září 27 12:06:04 CEST 2004

Hello hubona,

neděle, 26. září 2004, you wrote:

Kdysi jsem cosi podobného řešil. Uvnitř tlačítka i přijímače bylo pole
8mi kontaktů, a podle toho která dvojice se proletovala, tak na takové
frekvenci to vysílalo. Podívejte se dovnitř, jestli tam něco podobného
nenajdete.

hcc> Prajem dobry den. Kupil som si bezdrotovy zvoncek a po
hcc> namontovani sme zistili ze sused byvajuci blizko nas ma taky
hcc> isty. Teraz ak niekto zazvoni u neho, tak to zvoni aj nam a
hcc> opacne. Predpokladam ze zvonceky maju nastavený rovnaky kod a
hcc> bolo by ho treba zmenit. Neriesil niekto takyto problem alebo
hcc> neviete poradit ako na to? Blizsie informacie:  Consta
hcc> Wireless door chime    NS-2000    Made In China

hcc> IO Vysielac  HEF 4069 UBP
hcc> IO Prijimac  TC 4069 UBP

hcc> Pripadne by som mohol poslat obrazky toho cuda ak by to pomohlo.
hcc> Vdaka za kazdu rozumnu radu.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic