XILINX - ISE WEBPACK - pomozte

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Září 28 20:15:33 CEST 2004

Signaly propojis tim, ze se stejne pojmenuji, nemuzes tedy jen-tak spojit drat
ktery se jmenuje A4 s dratem B2, pokud neco takoveho je zapotrebi, tak se
pouzije prvek BUF (treba kdyz chces na nejaky bit sbernice privest GND tak,
aby se drat sbernice neprejmenoval).
Kdyz nazves dva draty stejne, tak jsou spojeny, ani tam nemusi byt ten drat
namalovany.

Danhard