Problem s monitorem - HELP!

Vladimir Franek franek@skip.cz
Úterý Září 28 17:33:26 CEST 2004

Zdravim,
relatkem to s nejvetsi pravdepodobnosti nebude. Zkus zmerit
konc. tranzistor hor. vych., popr. jestli ma monitor oddelene VN
tak. konc. tranz. VN. Budou-li dobre tak podivat na zdroj, je-li
s UC3842 tak kontrolovat C a Rs u kondu na noze 7-napajeni (byva
vyschly). Jinak tyto symptomy muzou ukazovat na  jeste 105 ruznych
dalsich poruch  :-))
                                     Vladimir Franek