MPLAB - poradte prosim

turby turby@seznam.cz
Úterý Září 28 12:33:53 CEST 2004

Zdravim,
ve verzi 6 jsou pouze pin stimuls a file stimuls. V pin stimuls je
mozne nastavit jen "hodinove" zmeny na pinu ci "rucni" zmeny (na
nejake ladeni sekvenci impulsu navic o nejake delce je to nadraka).

Ve file stimuls je mozne nastavit zmeny na pinu bud ve vztahu k PC
(program counter), tedy k cislu ktere se prave nachazi v registru PC
nebo k Cyklu, tedy k poradi instrukcniho cyklu od startu procesoru.
Viz treba udaj ve Stopwatch. Nejlepe je je ale po vlozeni/uprave radku
resetovat simulator nez ho zase spustite. Take proto aby se vynulovali
citace, ze.

Napr.:
Pokud vlozite radek do file stimuls, nastavite typ Cykle a zadate
triger 200, tak se vam zmena provede pri 200 cyklu od startu
procesoru.

--
 turby
 turby@seznam.cz