pravny problem?

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Září 28 11:49:59 CEST 2004

A co si precist autorsky zakon, konkretne §65 a 66, kde se presne o tomto hovori? Predpokladam, ze podobny zakon je i na Slovensku.

Myslenky a principy, na nichz je zalozen jakýkoli prvek pocítacového programu, vcetne tech, které jsou podkladem jeho propojení s jiným programem, nejsou podle tohoto zákona chráneny.
Do práva autorského nezasahuje oprávnený uzivatel rozmnozeniny pocítacového programu, jestlize zkoumá, studuje nebo zkousí sám nebo jím poverená osoba fungování pocítacového programu za úcelem zjistení myslenek a principu, na nichz je zalozen kterýkoli prvek pocítacového programu

Rekl bych, ze cokoliv co je napsano v licenci a odporuje temto ustanovenim neni platne.

Bod 3 bych asi videl, ze je uz AZ chranen, tzn. ze by to nemelo byt.