mirne OT: pro pritomne modelare

turby turby@seznam.cz
Úterý Září 28 10:13:04 CEST 2004

ja ted zkousim vsemozne silene napady jelikoz jedno kolo s "klasickym"
navijakem (lanko a kladky) mam za sebou a taky jsem videl tri dalsi v
provozu a prijde mi to mozna vic nebezpecne nez to "auto" u ktereho
by se navic radiem ovladala rychlost a bzrdy. ale je fakt, ze je
problem s tim povrchem, jen jsem si rikal, ze se radeji zeptam jak na
tom ty "tereni" modelari jsou a jestli neexistuje nejaky super
podvozek do terenu na elektro pohon :o)

no nic, asi to je fakt sileny napad :o)

--
 turby