Za jakych okolnosti je potreba ATEST?

Vladimír Andel vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Září 27 08:48:26 CEST 2004

ITC Zlin. Jako priklad uvedu, co se deje kdyz pri mereni EMC neco neprojde
(nastesti u me vsechno proslo napoprve). Slysel jsem (nemohu potvrdit), ze v
Praze vam daji protokol s vysledkem "nevyhovelo" a az si to date do poradku,
zaplatite si nove mereni. V ITC se zkousky zastavi, zavolaji vas, spolecne s
vami problem vyresi - maji tam lidi se zkusenostma, vy si opravite
dokumentaci a zkousky jedou dal. To vse bez narustu penez - pokud s tim
nemaji moc prace navic.Pochopitelne to jde pokud staci zmenit nejakou
drobnost. To se mi potom vyplati i to jezdeni na Moravu.
Pokud je zarizeni navrzene tak ze to chce cele predelat, asi to takhle
nepujde ani u nich. Ale od toho jsou mnohem levnejsi predbezna mereni (bez
protokolu), kde zjistite jakou sanci na uspech mate.
Andel

> Zdravim,
> kde to bylo? Ze bych chodil tam :o)
>
> --