Za jakych okolnosti je potreba ATEST?

Vladimír Andel vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Září 26 22:07:39 CEST 2004

Ja jsem v jednom zarizeni pouzil takovy ten "velky" spinany adapter,
krabicka na snure 12V/5,7A a zadelal jsem ho do sveho zarizeni tak, ze v
plastove krabici byla velka dira pro snuru (prostrcila se i ze zastrckou,
skrz diru koukala vyvodka toho adapteru). Ve zkusebne jeste driv nez to
videli, prohlasovali, ze musi udelat pouze posouzeni (nikoliv mereni)
bezpecnosti. Kdyz jsem jim to privez, prohlasili ze neni ani co posuzovat a
merili jen EMC celeho zarizeni. Trochu jsem se bal, ze budou chtit zkoumat
alespon chlazeni toho zdroje, ale to je nezajimalo. Shodou okolnosti ten
napajec se pred tim taky meril u nich, takze od nej meli vsechno. A NEBYLO
to ze znamosti. Jen jsem si vybral zkusebnu, kde maji k zakaznikum lidsky
pristup. Zkousel jsem pred tim jednat s prazskou zkusebnou a byla to teda
sila.

Andel