Preinstalovani XP HELP!

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Září 26 20:21:42 CEST 2004

Jde o to, co je Vasim cilem.
If pouze odstranit SP2, pak:
  if jste si nechal pri SP2 udelat backup:
    zkuste to vratit do stavu bez SP2 prostrednictvim Control
    Panels/Pridat ubrat programy;
  else:
    nezbyde nic jineho nez cista nova instalace od formatu disku;
else:
  lze za pomoci vypalovacky a navodu nalezitelneho na webu pripravit
  bootovaci instalacni CD windowsu rovnou s aplikovanym SP.
  Takove CD by pak nemelo rvat pri pokusu o preinstalaci, ze
  je na nem starsi system;
end. :-))

Jakub Serych