Preinstalovani XP HELP!

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Září 26 18:22:22 CEST 2004

Dobry vecer,
cely vikend se tu plamene diskutovalo o ruznych systemech a ted bych
potrebovasl FAKT poradit.
Mam XP a po nainstalovani SP2 se zacalo dit cosi podivneho a tak jsem
se rozhodl pro preinstalaci celeho systemu. Jenze kdyz ted zalozim
instalacni CD do mechaniky, tak mi XP ohlasi, ze na CD je starsi verze
a mam se jit bodnout. Po restartu(bootovatlene CD) se wokna bios
nebios zacnou startovat a nic jim v tom nezabrani.
Momentalne mi nenabiha automaticky ani desktop a postu jsem pustil jen
diky prikazove radce. VAZNE bych potreboval poradit, jak nainstalovat
znovu ten wokeni system. Treba jako nejaka klavesova zkratka pri
spusteni instalace, nebo tak neco. System disk je v podstate
zazalohovany tak treba i s formatem (mam jen starsi disketu od 98 a ta
nechce tento disk videt - je na nem NTFS).

Diky Martin

p.s. cekam tu nad postou, protoze pri dalsim rebootu uz bych treba tu
postu nepustil vubec. Jakykoliv napad je vitan.