Za jakych okolnosti je potreba ATEST?

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Září 26 14:50:39 CEST 2004

...pokud je to tak tak proc neelegantni - muzete prodavat adapter (samo
atestovany) zvlast nebo ho k tomu davat "zadarmo". BTW: kdyz otevrete
nektere kupovane adaptery, tak je to docela humus provedeni. Obcas se
divim, ze to vubec kdy fungovalo, neshorelo, nezalozilo pozar, nikoho
nezabilo... Ale to uz je vec druha...

Jiri Drozd