Problem s XP - private folder

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Září 26 14:41:37 CEST 2004

  Ale to nemusi byt jenom Ceske - Ruske Win... Priklad - W98SE (ceske).
Instaluju je vzdycky pres volbu "uzivatelska instalace" (nebo tak nejak
se to menuje, proste kde si muzete vybrat ktery soucasti se maji
nainstalovat). Kdyz si nenainstalujete "Stredoevropske Jazyky" z nabidky
"Vicejazykova podpora" tak minimalne na CD sou nazvy slozek s
diakritikou uplne mimo a nevim, jestli se do nich da vubec dostat...
Naopak - vy kdyz si doinstalujete podporu azbuky (ze stejne nabidky) tak
nebudete mit s diskem rusaka vubec problemy, stejne jako on s Vasim,
kdyz si doinstaluje stredoevropska jazyky. Takze vse je jen otazkou
nastaveni systemu a to, jestli sou to WIN nebo *nixy...

<rejpnuti>
   Me osobne se Linux jako takovy libi i kdyz ho skoro vybec neznam -
prijde mi zajimavy a docela mocny prave v tom, ze se da "vsechno"
nastavit/upravit atd., takze se snazim pomalicku pronikat do jeho taju.
Driv sem si myslel ze pouzivat Linux je to neco jako nahradit klavesnici
PC tlacitky 0 a 1, ale uz vim ze to neni pravda. Stejne tak sem mel
nazor "Proc pouzivat cokoliv jineho nez IE a OE", ale co mam WiFi net a
parkrat se mi totalne zavirovalo PC (i kdyz treba prilohy od neznamych
odesilatelu zasadne nespoustim), tak sem moc rad, ze existuje Mozilla
:o)  Nicmene stale z 99% pouzivam Billowy okenice, ale treba se to casem
zmeni az toho budu vedet o Linuxu vic.
</rejpnuti>

Hezky den - Jiri Drozd