Za jakych okolnosti je potreba ATEST?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Září 26 14:35:22 CEST 2004

At 14:08 26.9.2004 +0200, Petr S. wrote:
>A jak je to treba u aut ?
>Kde je napajeni 12V ale v pripade poruchy hrozi, ze dojde k pozaru ?
>Je mozne vyrabek doplnky do automobilu (moduly,jednoduche alarmy) bez
>atestace ?
>Samozrejme, ze pokud pouziji DO tohoto alarmu, zabuduje se atestovany modul
>433MHz , je pak potreba i atest celeho zarizeni ?

Pro veci do auta nebude potreba atest EZU,ale atest nejake zkusebny pro
auta, ale to netusim kdo to dela. Kazdopadne jakykoliv atest stoji dost
penez, napr. na moje zarizeni, kde je sitova snura, vypinac a atestovany
trafo melo stat mereni na EZU cca. 50kKc ( a to prej je cena ze znamosti).
Posuzuje se spravnost zapojeni podle norem (zemeni, upevneni snury proti
vytrzeni, spravna pojistka, bezpecne vzdalenosti atd. Meri se klimaticka a
zatezova odolnost - ty musis predlozit parametry toho zarizeni, jako napr.
maximalni zatizeni, teplota apod. a oni to zatizej naplno podle tvych
parametru a nechaji to tak nejakou dobu, jestli se nic nestane. A taky se
meri EMC, samozrejmne...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz