RE: FYI: elmag vyzařování a lidi

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Neděle Září 26 09:40:24 CEST 2004

Kdepak!

V puvodnim mailu, na který jsem reagoval, nejaky DRvostep tvrdi:

//JL>       Podle doktora Hylanda z warwicke
//JL> univerzity mají vlny vyzarovane
//JL> mobilními telefony stejnou frekvenci jako
//JL> mozkové vlny alfa.

Na toto se vaze ma reakce. A stale tvrdim a tvrdit budu, ze je to
"KRAVINA", protoze mobil nevysila na kmitoctev v radu jednotek Hz az kHz
a stejne tak mozek nevysila okolo 1GHz, ze?

Druha se tyka toho jejich pochybneho mereni. Berte tento priklad:
Nejdriv zkonstruujete superpresny pristroj, ktery bude merit napriklad
napeti v radu nV. Pak zacnete merit napeti na nejakem zdroji napeti.
Nojo, ale objevi se tu teorie, ktera bude tvrdit, ze kdyz budete v okoli
toho zdroje napeti mlatit kladivem, tak pak se ten zdroj bude chovat
jinak.
No a uz tu mame par blbcu na scene v merici laborce a voni zacnou merit
a dotoho mlatit kladivem. Problem je ale v tom, ze nemeli nic jineho po
ruce, nez ten superpresny merici pristroj, tak mlati zrovna do nej, aby
potvrdili tu svou teorii. No nedivme se, ze nakonec neco nameri
:)))))))))))))....

Presne takhle mi pripada to jejich mereni. Reknete, kolik lekarskych
pristroju pro mereni aktivity mozku znate, ktere maji v manualu napsano,
ze mereni je odolne vuci vysilani z GSM
telefonu??????????????????????????????

Treti veci je, jak muzete tvrdit, ze GSM telefon ovlivnuje obyc
reprobedny, a netvrdit, ze ovlivni i presne lekarske merici

No a zactvrte, vsimli jste si nekdo, ze jsem tvrdil, ze zareni GSM
telefonu je naprosto neskodne???????????????
Ja tedy nic takoveho z ust(sory, prstu) nevypustil!
Jen me zarazi a nadzvedava ze zidle rádoby vedecky vyzkum...
Bych chtel videt, kolik fyziku mel tenhle "vedecky" tym po ruce.
Leda tak dle rceni, zadny fyzik, tak fyzik :))))))))))))).

S pozdravem,
                        Marek Pavlu