.... because I use linux bolo

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Září 25 19:18:17 CEST 2004

MK napsal(a):

> Linux, MacOS X, FreeBSD, Neznamy predstavuji 3% - slovy TRI procenta
> Platforma WIN zbyvajicich 97%.
>
> Fakt si myslite, ze toto je vyznamne velka komunita, na kterou se oplati neco jineho nez kaslat :-)))))))

Tak tohle uz tu jednou bylo. Kdyz se reklo "strana", znamenalo to to
jedine spravne. Vsichni ostatni byli kontrarevolucionari a kdyz se
rovnou neveseli, zavirali se na leta, diskreditovali se a vubec jinak
likvidovali.

Nechci se k necemu podobnemu vracet ani na pikosekundu, a to v jakekoliv
podobe. Zakladni atributy existence pro me jsou mnohost a ruznorodost,
samozrejme za predpokladu funkcni domluvy (neboli pro OS a jimi uzivane
programy je to predpoklad otevrenych a nadplatformnich souborovych formatu).

Sam mam  4 (ctyri) koupene licence Windows a nyni zacinam uz s druhou
instalaci Mandrake. Ne, opravdu mi nejde o penize, ale o princip.
Stupidita hodnoceni dle "masovosti aktualniho stavu" je neskutecna.
Komunismus tu mohl taky byt dalsich tisic let, vzdyt ve "volbach" pry
byla ucast nejakych 99,5%...

Zaverem: jdete uz vsichni do prdele s jakymkoliv monopolem. Bud jste to
nezazili, nebo jste spolupracovali, nebo jste totalni ignoranti...
Posledni hodnoceni bych pouzil i tehdy, pokud snad nikdo nevidi
souvislost mezi operacnim a politickym systemem. Heslo "klid na praci"
(rozumej: neopovazuj se chtit nic jineho, nez vrchnost naordinuje) taky
pochazi od bolseviku.

Velmi se omlouvam za silne OT i za otevrenost, ale tohle proste uz nejde
dal.

--
Jirka