SO-DIMM

dott@volny.cz dott@volny.cz
Sobota Září 25 13:25:04 CEST 2004

Nedavno jsem tu prudil se starsim notebookem a mam jeste jeden
problem. NB ma pamet typu SO-DIMM, celkem malou,  a ja se
jakztakz vyznam jen v pametech do pecka. OPRAVDU JSEM NEBYL LINY
POCTIVE GOOGLOVAT, ale nejaky prehled/navod/tahak jsem nenasel.
Par vet typu jake jsou ruzne druhy, treba EDO, kdyz se nedaji bez
pristroju poznat, jak je kriticke postupovet metodou pokus/omyl a
zkouset nahodne pameti vyndane ze starych odeslych NB, nebo treba
nejaky odkaz,  by dost pomohlo. THX predem.  mi.b

--
A za kolik kupujete ELEKTRO Vy?
http://www.MALL.cz/penezenka