.... because I use linux bolo

turby turby@seznam.cz
Pátek Září 24 19:21:35 CEST 2004

no pokud jde o programatory elnecu tak opravdu nechapu proc to
nedelaji i pro *nixy... napsani ci preportovani by snad nebylo tak
nakladne. takto to vypada, ze elnec kasle na lidi a ceka, ze se
vsichni prizpusobi... mozna by pomohl jen jednoduchy radkovy
sw, me by se urcite hodil :o)

navic pan kolega z elnecu asi nevi, ze sw na *nixy nemusi byt nutne
open source a ze si klidne ty zdrojaky muzou nechat schovane v supliku
:o)

--
 turby
 turby@seznam.cz