OT: spam

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Září 24 15:57:13 CEST 2004

Dne pátek, 24. září 2004 10:34 Wek napsal(a):
> Mam navrh, mozno vsak je nerealny; navyse vyzaduje "neegoizmus" uzivatelov.
>
> Spam ma vacsinou za ucel predaj, a to vacsinou internetovy.

to neni tak docela pravda. Vetsina spamu (a tzv. viru) dnes slouzi jako
maskovana komunikace. Diky tomu ze je rozesilana plosne kdekomu a od
kohokoli, neni mozne vystopovat prijemce a ani puvodce.

> Co keby sme bojovali proti spammerom ich vlastnou zbranou - zahltit ich
> fiktivnym nakupom.

Jediny nakup, ktery muzete spolehlive zrealizovat je ten, ze si stahnete
dialer a ono vam to odepise obnos z tel. uctu. To neofiktivnite.

> Idealne by bolo, keby sa do toho dali zaangazovat tvorcovia antispammerov,
> a co najsirsi okruh ludi.
>
> Mozno v pripade velkeho tlaku zo strany verejnosti by sa dali zaangazovat
> aj kartove organizacie (vias, ec/mc apod)., ktore by mozno mohli poskytnut
> podvrhnute cisla kariet a sledovat, odkial pridu objednavky a prip. nejako
> postihovat tychto ludi (napr. znemoznenim kartoveho obchodu pre nich). Toto
> posledne je vsak asi skor sci-fi.

POchybuji, ze by rockefellerovy instituty mely zajem. Vzdyt z toho maji taky
xeft. Vzpomente si na ty dva kohny co se plazi pousti a sni o vode.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux