Re: .... because I use linux bolo: Re[2]: elmag vyzaøování a lidi

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Pátek Září 24 14:45:18 CEST 2004

Hi,

fakt nechcem rozputat vojnu na temu "spravny operacny system", ale
neda mi nereagovat na

Mozno to vidim zle, resp. to nie je "len" preto, ale kto by pisal
virusy pre OS, ktory je na pracovnych staniciach rozsireny tak
zriedka, ze sa to jednoducho neoplati - ocakavana publicita by bola
nulova.

Mam neisty pocit, ze takato (a podobna) agresivita skalnych
privrzencov vsetkych verzii a modifikacii OS Linux je sposobena
namrzenostou, ze ich posvatne tazenie za "jediny spravny" operacny
system pre pracovne stanice nie je az take uspesne.

Ked som bol v Kalifornii a rozpraval som sa s ludmi na temu Linux, tak
nerozumeli, preco by mali vobec na tuto temu ovazovat. Argumet bol
(citujem): "pouzivam WIN od 95 po NT, pouzivam Outlook a IE, vzdy mam
ale nastaveny automaticky update, takze raz za dva roky investujem
100-200 USD do dalsej verzie Windows a som v pohode a bez virusov."

Vo firme pouzivame WIN-98 a WIN-XP. Na stabilitu (hlavne WIN-XP) sa
nik nestazuje (je osobne bezim 1/2 roka v XP bez akehokolvek
zavahania PCka alebo OS) a virusovu nakazu sme vo firme este nemali.

Linux komunite este dva odkazy:
1) nie, zdrojovy kod ovladacieho programu naozaj poskytovat nemienime
2) kedze nasi zamestnanci chcu (to prekvapenie!) mzdu, nemozeme
pracovat na projektoch, ktore neprinasaju profit, alebo su priamo
stratove. Inak povedane, kym nebude jasne, ze by podpora Linux
platformy uz nebola charita, tak dovtedy budeme podporovat len WIN
platformu.

Ospravedlnujem sa, aj ked je vonku chladno, nikoho som nechcel
"zahriat".

Prajem prijemny weekend.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis

ELNEC s.r.o.
The device programmers company
Office & parcel service address: Petrovanska 36, 08005 PRESOV, Slovakia
Mailing address: Post 5, P.O.Box 22, 08005 PRESOV, Slovakia
Tel.: +421-51-7731007
Fax:  +421-51-7732797
e-mail: elnec@elnec.com (ordering), tech@elnec.com (technical questions)
WWW pages: http://www.elnec.com