Zabezpeceni dat v USB klicence (FLASH disku)

Jiri Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Pátek Září 24 13:03:05 CEST 2004

Zdravim,
mate s tim nekdo zkusenosti ?
Jets emam stale v zive pameti jak ten japonec stylem Mc Gyver podobne
systemy docela solidne obesel. Pokud si dobre pamatuju vyslo to jako clanek
na HW. Ja sam jsem experimentoval s kapacitnim snimacem otisku prstu a
pominu-li to, ze jsem chromej na ruce a nedarilo se mi udelat slusny odlitek
(coz mi kolega briskne predvedl), tak opravdu nepoznal jestli je tam prst
nebo odlitek.
S pozdravem Jiri Vojtek