Zvukove vzorky cislovek

Josef Havlícek jhavlicek@kodys.cz
Pátek Září 24 11:45:28 CEST 2004

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Ivo Strasil
Sent: Thursday, September 23, 2004 5:25 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Zvukove vzorky cislovek

Ahoj,

delal jsem ted nedavno takove mluvitko jako modul rizeny
po rs-232, umi to ADPCM (16bit) i 8bit bez komprese,
vzorkovani 8, 16 nebo 24 kHz, nahravani na mikrofon
nebo prenosem z PC. Dva linkove vystupy (16bit), na kazdem
je mozne nastavit zvlast hlasitost atd. Pamet je 1MB seriova
at45db..., ridi to atmega16, zbylo v ni jeste celkem dost
mista. Cena soucastek okolo 600Kc
Firmware umi podle prikazu po seriaku nahravat, prehravat
atd. ale hlavne i cist cisla z nahranych vzorku - ty zvuky
jsem nechal generovat pocitacem, neni to zadna slava,
ale rozumet tomu jde. Jako jedna z funkci je mozne
pripojit ten seriak k metexu (36xx,38xx) a ono to cte
udaj na displeji.

Melo by to pristi rok vyjit v PE, pokud nekdo chcete zdrojaky,
jsou na www.egmedical.cz/istrasil/hlm/hlmodul.htm
(pro komercni vyuziti to muzu nejak upravit)

Ahoj
Ivos

---
Poíchozí zpráva neobsahuje viry.