OT: spam

Wek wek@evona.sk
Pátek Září 24 10:34:01 CEST 2004

Zdravim,
a hned na uvod sa ospravedlnujem za OT.
Spam mi neustale narasta.
Ja viem, standardne riesenie je antispammer, ktory potichu spam zahodi.
Lenze mne sa to nier celkom paci, a pokladam to za obmedzenie internetovej
slobody.
Myslim si, ze spammeri by mali spadnut do kategorie teroristov.
Mam navrh, mozno vsak je nerealny; navyse vyzaduje "neegoizmus" uzivatelov.

Spam ma vacsinou za ucel predaj, a to vacsinou internetovy.
Co keby sme bojovali proti spammerom ich vlastnou zbranou - zahltit ich
fiktivnym nakupom.
Idealne by bolo, keby sa do toho dali zaangazovat tvorcovia antispammerov, a
co najsirsi okruh ludi.

Mozno v pripade velkeho tlaku zo strany verejnosti by sa dali zaangazovat aj
kartove organizacie (vias, ec/mc apod)., ktore by mozno mohli poskytnut
podvrhnute cisla kariet a sledovat, odkial pridu objednavky a prip. nejako
postihovat tychto ludi (napr. znemoznenim kartoveho obchodu pre nich). Toto
posledne je vsak asi skor sci-fi.

Je to uplny nezmysel?

Este raz sorry za OT.

wek