Zabezpeceni dat v USB klicence (FLASH disku)

Tomikus TQX1 jadernyj@podvodnik.cz
Čtvrtek Září 23 08:22:01 CEST 2004

No, napadlo me treba udelat ten vnitrni filesystem jako napr. zip archiv,
jenze ten se da rozlustit asi dost snadno. Takze neco timto smerem?
TK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of jirka7a@seznam.cz
Sent: Wednesday, September 22, 2004 9:40 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Zabezpeceni dat v USB klicence (FLASH disku)

Ja ma klic, kde mam dve partition. Jednu kodovanou a druhou ne. Klic je
primo koupen s podporou kodovani a sw.
Minusy:
- na PC, kde neni ovladac, klic neprectu tedy tu kodovanou partition a
presvedcovat nekoho o ovladaci, ...
- abych si aspon neco mohl zapsat jinde mam jednu volnou nekodovanou oblast
jenze tim ztracim velikost, je lepe to nedelit.

Neznate nekdo nejakou jednoduchou utilitu na kodovani souboru, kterou
nahraji na klic ????

Jirka