Problem s XP - private folder

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Září 23 08:15:39 CEST 2004

> O tomhle vim (a mam to tak), ale moc to nechapu - vzdycky jsem myslel,
> ze Win pouzivaji kodovani CP1250... Nebo to plati jen pro vytvarene
> soubory a "systemove" kodovani je ISO8859-2?

	CP1250 se používá interne ve Windows, ale v DOS okne a zrejme i na
disku je to ulozeny v CP852, aby to bylo kompatidebilni s diskama z DOSu,
ktery zadný CP1250 neznaj.

	Taky byl od M$ skvelej napad narvat do nazvu systemovejch adresru
(Program Files, Documents and Settings) mezery, aspon si clovek pocvici
uvozovky.
	A takovej bonbonek jsou od W2k ty uzasny cesty ve stylu
"c:\Documents and Settings\uzivatel\Local Settings\Data
Aplikaci\Microsoft\Outlook\Osobni slozky.pst" a soucasne je omezeni v DOSu
na delku cesty max. 250 znaku. Uz jsem na to v praci pri zalohovani dat
uzivatelu obcas narazil, ze si v Dokumentech tak kosatej podstrom, ze jsem
ho v DOSu batakem neprekopiroval.

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz