Problem s XP - private folder

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Středa Září 22 13:45:58 CEST 2004

================= Původní zpráva =================
Od (From): "Jirka" <zaloha@volny.cz>
Komu (To): "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): Re: Problem s XP - private folder
Datum (Date): 22. 9. 2004 11:59

> Tim se snad ani nikde nechlubte verejne, ze mate v nazvech souboru a
> adresaru diakritiku.... Mimochodem: mozna by i to Linux po prislusnem
> nastaveni kodovani zvladnul.
Proc bych o tom nemel mluvit na verejnosti, windows uz snad od nt nemaji na ntfs s diakritikou zadne problemy a narozdil od linuxu nemusim nastavovat zadne konfiguraky ani dalsi kouzla. Navic je to cele daleko prehlednejsi. Na linuxu me navic stve citlovost na velka a mala pismena, pri programovani v c je to v pohode, ale u jmen souboru a adresaru je to hovadina, jeste jsem nevidel ze by nekdo pojmenoval dva soubory stejne ale s rozdilnou vyskou znaku.

> Abych Vas trochu uklidnil: i ja jsem donedavna delal tu kravovinu s
> diakritikou. Ono kdyz mate mrkew, mrkew nebo mrkew, tak Vam strycek
> deBill takovou uchylku (nekdy) toleruje :-)
v linuxu to mozna jde nejak nastavit, ale nejsem odbornik na linux a nehodlam tomu venovat celej den hledanim po ruznych didkuzich