lifebook b142

lkv hwlkv@post.cz
Středa Září 22 12:48:31 CEST 2004

 Zdravim,
 resim problem s notebookem viz. subj.  Puvodne je v nem nainstalovany
system
 win98se . Chtel jsem do nej nainstalovat win xp. Nahral jsem je po siti na
 disk a spustil jsem instalaci. Po restartu uz system nenabehnul. Ten
 notebook nema ani cdrom ani disketovku. Vymontoval jsem pevny disk a dal
jej
 do druheho pocitace kde jsem zavedl system, potom co jej ale vratim spatky
 tak system zase nenabehne. Hadam ze tam byla nejaka specialni edice win98se
 primo pro ten notebook. Nakonec jsem zavedl system msdos. kdyz ale spustim
 instalaci windows tak se po restartu  zase system nezavede.

  Ma nekdo z vas podobnou zkusenost, muzete mi nekdo poradit jak na ot uz si
 nevim rady.

 Diky LKV