Detekce nabiti NiMH

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Středa Září 22 11:25:43 CEST 2004

A nevypina vam to casovy limit? Nebo ho mate vypnuty? MC33340 ma citlivost 4mV a 0.06C je fakt hodne malo, to snad u toho NiMH nemuze poznat.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Wednesday, September 22, 2004 11:20 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Detekce nabiti NiMH

Dne středa, 22. září 2004 10:03 Radek Vicek napsal(a):
> S delta- peakem pri 0.1C u NiMH se vyporada jen maloktera profi nabijecka -
> ukoncovat jedine asi casem. Jinak u NiMH se 0.1C rozhodne nedoporucuje - je
> to mnohem min. Pri 0.1C ty clanky porad jeste slusne hrejou.

Me u 0,06C a NiMH spolehlive vypina, delal jsem si nabku s mc33340. Kdyz
formuji dele nepouzivane clanky (deti ztratily a posleze po mesici ci dvou se
nalezly), nabijim je po jednom velkym proudem (1A), az se vypnou (prestoze
nabijecka topi jak silena, clanek je i tak studeny), prepnu na 0,1A coz je
tech cca 0,06C a dobijim do vypnuti. Pak dam dalsi clanek atd.

--

                        Jaroslav Lukesh