Pristrojove svorky

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Září 22 09:43:05 CEST 2004

V GM vseobecne predavaju s prepacenim velmi drahe sra*cky, mam podobnu
skusenost so sietovymi vypinacmi. Spinali len obcas a len odporovu
zataz, vsetko v pohode dimenzovane a rozsypavali sa asi raz za mesiac.
Ked to spravil treti som pochopil ze to nie je problem vadneho kusu, ale
predajcu, kupil som inde, zanedbatelne drahsi a uz to funguje vyse 2
roky :-)