Re: Anglictina bylo RE: učebnice high-speed

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Úterý Září 21 20:00:28 CEST 2004

> V praxi to pak vypada tak, ze na hodinach Spanelstiny funguji
> (alespon na nasi zacatecnicke urovni) temer jako chodici slovnik,
> ale kdyz mam zkonstruovat souvislou vetu a treba jeste v minulem
> case, jen lapam po dechu :-(((
Ale vzdyt ve Spanelstine je to vsechno tak jednoduche :-O
Tohle mi nakukala kamaradka a tak jsem si na vejsce dal jako druhy
jazyk spanelstinu. To to vypadalo. Vsechno jsem z cestiny prekladal
nejdriv do anglictiny a pak me teprve doslo, ze mam spanelstinu :-(

Stejne mam pocit, ze tu gramatiku jsem schopnej se snaz naucit nez
slovicka (v gramatice jde najit system, ve slovickach zadny system neni)

Miloslav Kazda