BH1415,BH1416

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Září 21 19:26:46 CEST 2004

Mam dojem, ze se jedna o ruzny pojem kvality
- MP3 ku*vi impulzni odezvu ... - pri hudbe bezne poslouchane v aute (cili
zadny Bach, Smetana ... i kdyz i to se da poslouchtatv MP3 192<kb)neni
problem.Hodne take zalezi na enkoderu MP3!!!
- Spatny FM modulator zpusobi sum, zkresleni, oseka dynamiku ... To dle meho
nazoru vadi podstatne vice

-Nedavno jsem tento problem resil, nasel jsem nejake stranky na ilegalni
vysilace, kde to meli celkem namakane a nejvetsi problem byl sehnat
prislusny krystal.
-Pak jsem premyslel udelat vstup do radia
-Pak jsem koupil nove radio s MP3 (MEDION) a jsem naprosto vysmaty :-)))
Sice nemam ovladani na volantu a displej na palubce, ale uz jsem si zvykl.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Tuesday, September 21, 2004 6:24 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: BH1415,BH1416

Dne úterý, 21. září 2004 18:01 Daniel Valuch napsal(a):
> lebo predsa analogovy prenos FM rozhlasu je tak kvalitny, ze MP3
> kompresia tam bude pocut jak svina :-)

Nemyslel jsem dynamiku, S/N ani kmitoctovy rozsah, ale impulsni odezvu a
neblahe jevy zpusobene MDCT. Pokud vim, tak pan chtel kvalitni enkoder.

JInak se to da udelat taky z par tranzistoru pri napajeni jednou
tuzkovkou...
Princip je jednoduchy, moduluje se rozdilova slozka, pak se smicha a je to.

Idea:
1T zesilovac na ziskani signalu M+S
1T zesilovac S s modulatorem (budto dalsi T nebo dioda)
4T 38kHz + delic dvema
-------
6 tranzistoru + halda pasivek.

--