RE: Anglictina bylo RE: učebnice high-speed

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Září 21 17:14:59 CEST 2004

> 2) Za drevnich dob existoval polsky ucebni system SuperMemo,
> naprosto idealni,
> co jsem se v nem naucil umim dodnes, lec ma to jeden hacek,
> musi se to delat
> denne. Je dosovska i wokenni verze, ta dosovska byla free.
> Existovaly na to
> databaze i lekarske, pravni, ekonomicke,... a clovek si mohl
> udelat i svoje.
> Vyuzivalo to ucicich a zapominacich mechanismu mozku. Nekde
> bych to dokonce i
> mozna mel.
A na jakem principu to zhruba fungovalo? Pouzivam Flash Cards na PDAcku, je to dobre uceni slovicek, ale bohuzel, jazyk nejsou jen slovicka.
V praxi to pak vypada tak, ze na hodinach Spanelstiny funguji (alespon na nasi zacatecnicke urovni) temer jako chodici slovnik, ale kdyz mam zkonstruovat souvislou vetu a treba jeste v minulem case, jen lapam po dechu :-(((

Jakub Serych