OT: Anglictina bylo RE: učebnice high-speed

Jan Waclawek wek@host.sk
Úterý Září 21 09:59:14 CEST 2004

>No ja pracuji prakticky neustale s bezproblemove anglickymi manualy hlavne
>dokumentace k SW a skoleni s podklady v ang., ale cist jsem schopen
>maximalne basic anglictinu - naprosty problem je stvorit nejakou vetu.
>Chodit do jazykovky odmitam - nepouzivam anglictinu bezne a dopadlo by to
>stejne jako s nemcinou (puvodne jsem umel celkem obstojne - i nejaka
>maturita).
>
>Radost z toho nemam, ale nevim jak z toho ven aniz bych musel vycestovat do
>zahranici. mate nekdo nejaky tip jak na to?

Horu k Mohamedovi.
Najdite si cudzinca, co dokaze nekomunikovat s Vami inak ako po anglicky.
Este lepsie cudzinku :-)))
Bohuzial, nie je to v dnesnych casoch jednoduche a lacne riesenie...

wek

PS. Ja toto vobec za OT nepokladam, naopak, k hw je dnes anglictina absolutne a bezpodmienecne nutna...

Az do tej doby kym nepresadime slovencinu ako jediny spravny celosvetovy jazyk...
:-))))))