OT: Anglictina bylo RE: učebnice high-speed

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 21 09:50:55 CEST 2004

No ja pracuji prakticky neustale s bezproblemove anglickymi manualy hlavne
dokumentace k SW a skoleni s podklady v ang., ale cist jsem schopen
maximalne basic anglictinu - naprosty problem je stvorit nejakou vetu.
Chodit do jazykovky odmitam - nepouzivam anglictinu bezne a dopadlo by to
stejne jako s nemcinou (puvodne jsem umel celkem obstojne - i nejaka
maturita).

Radost z toho nemam, ale nevim jak z toho ven aniz bych musel vycestovat do
zahranici. mate nekdo nejaky tip jak na to?

RadekCX