Skanim otocny kloub k 230V snure..

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Září 20 22:26:13 CEST 2004

Nevim, jestli se to deje jenom me, ale tak po tydnu "bastleni" a vubec
jinejch laboraci se mi vzdycky strasne zakrouti snura u pajky. Je cela
zasmodrchana
a uz me to vazne nebavi. Furt to musim roztacet zpatky. Nikdy jsem poradne
nevystopoval "algoritmus" kterej to zpusobuje... (uz zacinam podezdrivat
manzelku)
Kazdopadne ona ma u kumy ( u gulmy?) na vlasy takovej otocnej kloub , takze
muze s tim muze tocit furt dokola a nic se ji nesmodrcha.
Uz jsem neco podobnyho videl i na telefonní snuru ke sluchatku
(mikrotelefonu).
Nechapu proc to je na "svarecce na vlasy" ktera se pouziva tak jednou za
tejden, a na trafopajce  - predmet denni potreby - to proste chybi!!!!
Jeda se neco takovyho sehnat i na trafopajku? Proste kloub, ktery se muze
otacet kolem sve osy, pritom vede a nezabije me to !

Dik za jakekoliv napady....odkazy
Honza