KE**IL

Jan Waclawek wek@host.sk
Pondělí Září 20 17:55:07 CEST 2004

No ak si ten prekladac napisete sam, a budete s tym suhlasit, tak urcite...
:-)))

Neviem ako z hladiska licencie a legality, ale ak sa zamyslim z hladiska beznej slusnosti....

:-)))

wek

PS. Pochopitelne, ak to ja mam kupene a kamarat/znamy na hw-list ma poprosi sukromne, tak zase preco nie?
Predpokladam vsak, ze ste mysleli nejaky viac-menej verejny ci v skupine zdielany system.