Prosba - notebook

dott@volny.cz dott@volny.cz
Pondělí Září 20 11:10:26 CEST 2004

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Jan Waclawek" <wek@host.sk>
Komu: hw-list@mailman.nethouse.cz
Předmět: Re: RE: Prosba - notebook
Datum: 20.9.2004 - 10:27:43

je > >vovono.. Prepina se to Alt-E a Alt-D, jak tu nekdo psal
pismo je > >zubate, ale dusicka ma pokoj  :))) DIKY !!        MB

> Kde to prosim rastie?
> Gugl nezabral...
>
> wek

Je to trapas, ale bylo to na orig. CD k tomu TARGA NB. Byl jsem
linej ho hledat a radeji sem se s tim par hodin drbal.. Zkusil
jsem Vam to iniciativne poslat na email, pokud by to neproslo
pres nejake antivirove kontroly - mohl jsem to alespon zazipovat
:((, napiste a nejak to udelame.. S pozdravem  MB