Zvukove vzorky cislovek

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Pondělí Září 20 09:45:11 CEST 2004

Zdravim.
Mel bych take zajem o nize uvedene vzorky.
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of
mzettik@raz-dva.cz
Sent: Saturday, September 18, 2004 11:54 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Re: Re: Zvukove vzorky cislovek

Zdravim,

take bych uvital tyto vzorky

MaSo

"[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz> napsal:
> robili sme presne toto ked som este pracoval v radiu. Zozente si niekoho
> s mikrofonickym hlasom, pozicajte dobry mikrofon a za popoludnie to mate
> nahrane. Slova typu 'nact', 'cet' a pod. nedoporucujem, je to potom
> velmi umele, lebo len maloktory speaker dokaze dodrzat cely cas tu istu
> intonaciu... V Zline mam kamarata ktory by vam to urcite nahrala
> nastrihal, mam sa spytat?
>
> b.

hodnoty. Nemate nekdo kvalitne nahrate vzorky (wavy,..) cislovek ze kterych
by se dal zmeny vystup poskladat? Jedna se o o cislo od 1 do 99, takze asi
1-9, pote "nact", "cet", "desat" a odlisnosti.. atd atd..  Chtel bych to pak
nacpat do VM888 a skladat jednocipem.

-----
Připojte se přes RazDva a vyberte si jednu z nových cen v Bonus Clubu. Více
na http://club.razdva.cz.