synchronizace RGB

santiago22@centrum.cz santiago22@centrum.cz
Neděle Září 19 13:55:51 CEST 2004

Jo jo, tuhle redukci mam taky, upravuje synchronizace jen pro klasicky VGA se musela amiga prepnout z 15KHz na 30Khz coz neni ani jednoduche ani elegantni. Tak jsem si poridil tenhle monitor co umi 15KHz a naivne si myslel ze to pojede rovnou pres pres tuhle redukci ale bez nutnosti prepinat na 30KHz.... bohuzel tomu tak ale neni a uz se s tim hrabu 2 dny a porad nic. Pritom by to podle me melo nejak jit, jen spravne upravit polarity a napetove urovne synchronizaci....coz s emi nejak nedari. Jestli tu je nekdo kdo rozumi VGA a PAL signalu a ma potrebne vybaveni a mel by cas se mi na to podivat byl bych vdecny. Nejlepe z Prahy. Nechtel bych to zadarmo