Zvukove vzorky cislovek

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Září 18 21:35:16 CEST 2004

robili sme presne toto ked som este pracoval v radiu. Zozente si niekoho
s mikrofonickym hlasom, pozicajte dobry mikrofon a za popoludnie to mate
nahrane. Slova typu 'nact', 'cet' a pod. nedoporucujem, je to potom
velmi umele, lebo len maloktory speaker dokaze dodrzat cely cas tu istu
intonaciu... V Zline mam kamarata ktory by vam to urcite nahrala
nastrihal, mam sa spytat?

b.