zpetne vazby mikrofonu

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Sobota Září 18 21:09:01 CEST 2004

> libovolny "realtime" pitch shifter, ktery dokaze zmenit vysku
> o jednotky centu
> (1 cent = 1/50 intervalu pultonu). 3-5 centu pozna ladic
> pijan, 10 centu
> hudebnik.

Me lso spis o to, jestli nekdo neznate neco konkretniho. Asi idealni by byl
nejaky ovladac, co by pro zaznam vytvoril pseudo zarizeni, pak by uz nebyl
problem to pouzit v libovolnem programu. Stacil by mi i plugin do winampu,
pro zacatek, treba vstup na kratkou chvilku odstavit nebo vystup ztlumit.
Ale jak koukam na winamp.com, je jich celkem hodne a zda se, ze ucel bude
asi daleko sirsi. Pokud tedy vite o necem konkretnim, budu rad... Diky

Milan