Nakup u conrad.cz

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Sobota Září 18 19:08:18 CEST 2004

Podobný přípravek jako je ta ohýbačka jsem si kdysi vyrobil také. Z
plechu ohnout něco jako hranate U, z jednoho konce jsou nožičky blíže k
sobě, z druhého dále. Pak stačí odpor pokládat do stejného místa a nožky
jsou stejně daleko ohnute. Pokud ale navrhujete tištáky pomocí počítače,
tak všechny odpory jsou ohnuté stejně, v mém případě hned u pouzdra a an
to ohýbačku nepotřebuji. Tim spise, že ta od Conrada do ohybu přidá 4mm
(odhadem dle obrázku). Nožičky integráčů zas rovnám pomocí plochých
leští.

 	Zaujala mne zde zmínka o ložiskách. Je někde ložiskový obchod?
Tedy kromě mototechny.

Radek