Knihviazacstvo v Bratislave

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Září 17 11:21:59 CEST 2004

dik za tip, volal som tam, s panom som si pokecal (resp. on rozpraval),
stihol mi porozpravat ako uz zdravie nesluzi a ze to robi uz 50 rokov a
neviem co este :-) Ale v principe som sa dozvedel co som potreboval, za
den to ma hotove a cena je prijatelna :-)
balu

p.s. dik aj za tie zlate klasy, toto v BA bude ale asi menej komplikovane...