RE: 2 HD na jedné kšandě - problém ?!?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Září 16 21:03:06 CEST 2004

No nejspis budou vznikat kolize na ksande diky prasackemu supliku - co je na
nem napsano vetsinou nehraje roli :-(

Zkuste oba disky na jedne ksande tak jak je mate ale bez toho supliku.

Jinak vrele doporucuji nepouzivat disk v ramecku na nic jineho nez na
obcasne zalohy a i to je dost pruser. Vetsinu odeslych disku jsem videl
prave z ramecku.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.