EEprom s ochranou?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Září 16 20:57:47 CEST 2004

At 20:28 16.9.2004 +0200, Jaroslav Buchta wrote:
>Zdravim,
>Vcera jsem se docetlv nejake konferenci o cipovani aut, ze se tam pouzivaji
>EEPROM s ochranou proti cteni,
>snad neco jako 29F400... Nejak si nedokazu predstavit, jak to muze
>fungovat,datasheet jsem nenasel.
>Jen tak pro zajimavost, vi nekdo princip?

Neni to spec. pamet, dava se mezi pamet a ECU nejaky PLD, ktery znemozni
cteni programatorem, ale ECU to precte. Jeste jsem to nevidel, ale slysel
jsem o tom. Takze jak to funguje nevim a zatim jsem nemel tu cest to
hackovat ;-)

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz