OT: 2 HD na jedné kšandě - problém ?!?

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Čtvrtek Září 16 20:45:17 CEST 2004

Ahoj Všichni,

Omlouvám se za OT, ale třeba se tu najde někdo, kdo mi poradí.

Požádal mě známý o pomoc - velmi pomalu mu v PC probíhá kopírování z HD na
druhý HD na stejné kšandě. Jako Master ma 160GB HD od WD, jako slave 40GB
Maxtor. Ten slave je v šuplíku na přenášení dat. Zkopírování 1GB dat z
jednoho HD na druhý trvá cca 30min :-((. Systém Win XP, Celeron 1,7GB, 256MB
RAM. PC není zavirovaný.
Zkontroloval jsem nastavení Jumperů - Master je CS, slave jako slave. Pokud
Mastera přepnu na Master chová se to stejně. Kšanda je tam vysokorychlostní.
Když dám místo toho Maxtora 40GB WD chová se to stejně. Ten Maxtor v mém
poČítači funguje bez problémů.
Když je ten šuplík prázdný, Master disk běží v režimu UDMA5 ale když tam
vrazím ten šuplik s diskem oba disky běží v režimu PIO.
Na sekundárním řadiči je vypalovačka a CD mechanika a obě běží v režimu
UDMA2 (nebo UDMA3 teď si nejsem jistý).

a teď babo raď - zkontroloval jsem vše co mě napadlo a jsem s rozumem v
koncích. Nevíte někdo v čem by mohl být problém ?

	Martin.