Re: Generátor sinu

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Září 16 11:48:18 CEST 2004

V tomto případku tedy Wienův oscilátor se stabilizací amplitudy
žárovkou....nič jednoduchšie.
AZE

----- Original Message -----
From: "radek kasal" <radekkasal@seznam.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, September 16, 2004 10:51 AM
Subject: Re: Generátor sinu

Nejde o nic, kde bych chtěl jít do extrémů. Jen se zase objevila potřeba
nejakého sin generátoru. Ted třeba chci změřit indukčnost u tlumivky a při
tom by se hodil.
 Rozhlížím se po něčem jednoduchém, z principu nezavlékajícíhom moc chyb,
univerzalita průběhů neni potřeba, pásmo od 1Hz - 0,5MHz. Prostě, co si
udělám, to si pochválím a budu mít. A nadávat si budu také sám.

Radek