Rozreseni: ATMEL a ztrata dat

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Čtvrtek Září 16 11:30:41 CEST 2004

Hello,

> No kdo, ja si pipnu. To ze je Atmel nachylny na blbnuti ISP
> programovani neni jen jeho vysada.
> Pan Jiri se mozna podeli o sve zazitku s PICama a jejich ISP.
> Pruser je v podstate vsude stejny -
> "home made" programator, ktery ma co jde ocesane systemem "Franto
> podrz ten komin, jdu pro prachy".

Pozadie problemu je u Atmelu daleko neprijemnejsie, casto totiz ide
naozaj o chyby v navrhu obvodov v dosledku "optimalizacie" alebo mozno
aj kvalitativnych problemov vseobecne. Ide snad o vsetky obvody AVR a
89S, rok vyroby 2004. Standardne programovacie algoritmy (platne N
rokov az doteraz) treba naraz upravovat a niekedy aj hladat
"optimalnu" konfiguraciu, ked sa programovanie rozbehne. Ani ostatni
vyrobcovia nie su bez chyb, ale to je asi syndrom 21 storocia a
vseobecne zvysujucej sa toleranice na nekvalitu (odpoved na zakaznicke
"cim skor" a "co nalacnejsie").

Pan MK ma pravdu v jednom, "kvalita" hardware aj software
home-made programatorov moze situaciu podstatne zhorsit.

S uctou,
Jan Puobis
www.elnec.com

=================  Original message text  ===============