Regulace 3kW motoru na 24V

Tony clouseau@seznam.cz
Středa Září 15 14:08:08 CEST 2004


Opravoval jsem neco takoveho, Konkretne KATR. Mobilni provedeni, ktere se
zaprahlo za auto dovezlo do lesa a tam se hned ze stromu udelaly prkna.
Otaceni pily delal spalovaci motor, posun pily delal stejnosmerny motor
napajeny z 24V autobaterie. Regulace na pohled funkcne pruhledna. ted si
nejsem jistej jestli 555kou nebo nekolik operaku v jednom pouzdre delalo
obdelnik kteremu se strida menila potenciometrem. to vedlo na 4x fet spinaci
tranzistor v TO220 na chladici na gate spojene pres rezistory cca 1k. Fety
byly chranene jednou masivni diodou proti zavernym spickam. Chodilo to jak z
praku, na to ze to bezelo denne minimalne 8 hodin odchazel jen potenciometr,
ackoli byl pomerne fortelnej a cermentovej... Lepsi nez 4x fet by byl jeden
moderni kterej snese patricny proud. Jednou byla porucha ze jeden z fetu
odesel a zkratoval se.  Pripojeni bylo 3 vodici, +- a vystup.
Snad jako namet staci...

Tony OK1HMA

----- Original Message ----- 
From: "Radek Vicek" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, September 15, 2004 1:36 PM
Subject: Regulace 3kW motoru na 24V


> Mate nekdo napad jak se to da nejak rozumne vyresit - je to starter z Avie
a
> z nej udelanej navijak. Doba provozu kratka radove 15-20s.
>
> RadekCX
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> HW-list@mailman.nethouse.cz
> http://mailman.nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list
>




Další informace o konferenci Hw-list