hodnota pojistky

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Září 15 10:44:13 CEST 2004

>Tusite kam tim mirim? Ta pojistka mnela duvod vybavit a ten duvod
>neodstranite pouze tim, ze date silnejsi, kdyz nevite co je to za zarizeni.
>Ale jak rikam nechci se hadat, to je o nicem.

Tusim. Ale chtel jste konferenci pomoci a tak nevidim lepsi vychodisko, nez
si to v ni vyjasnit jak se to opravdu ma :). S mnoha lidmi jsem se pohadal
opravdu hodne, nekdy to bylo jen o vzajemnem nepochopeni a nekdy jsem pravdu
mel, jindy ne, ale pokud to melo nejaky vysledek, tedy nekdo z nas (at uz
kdokoli) z toho ziskal lepsi pohled na vec, nebylo to od veci a s mnoha
lidmi co jsem se takto na pocatku slusne chytil (jako ze tohle nic neni)
jsme opravdu dobrymi prateli, kdyz treba dotycni zjistili, ze nejsem od
prirody tak zly, jen me vtipy nemaji uplne ten nejobvyklejsi styl a maji
obcas dost cynicky raz :).

Tedy ne ze je to o nicem, je tady v konfere mraky temat o nicem, ale pokud
nam tady mate co rici, piste. Konkretne ja budu jen rad ze nekdo take napise
neco rozumneho. Vzdyt ty pojistky prece nejsou vsem tak jasne, ze by nemelo
cenu o nich vubec psat.

Takze kdyz mam jeden kus pojistky (nahradni k necemu), precist se znaceni
neda, na zarizeni ani desce to vyznaceno neni, manual ci schema take neni
(fuj, to je situace) mohu ji znicit a chci vedet co nejpresneji co je zac,
tedy co mam koupit. Jak to tedy zjistim, kdyz maji pojistky (jak uz se
opakuji) docela slusny rozptyl parametru a mohu se dostat i do situace, kdy
dve byt i ruzne zaberou nekde pri stejnych podminkach (ruzne typy pro ruzne
proudy) ? Muj nazor je takovy, ze to jen z te pojistky dokazu zjistit dost
zhruba, ale pokud mate metodu na presne stanoveni co je to zac, opravdu se
moc rad poucim a mozna nejen ja - mysleno opravdu bez jakehokoli pohrdaveho
podtonu atp.

--
Jiri Bezstarosti