delicka 138

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Září 15 09:33:13 CEST 2004

Hmmm spustit v atmelu casovac, stridat 1x 11 a 1x 12. A mate skoro cely
procesor volny pro ostatni veci. Oscilator, jak uz zady nekdo pripodotknul,
je deleny 12. Pripoustim ze Picy jsou rychlejsi, ale stejne jsou Atmely
lepsi :-)) Ja jsem delal sice ne zrovna oscilator, ale PLL na 77,7 KHz a
chodi mi to (vcetne PID regulace, PWM vystupu pres obyc. out pin a dalsich
opicek) s krystalem 15 a 19,6608 MHz (presny generator a citac). Kodovani
DCF mam hotové taky, ale s krystalem 3,6864. Kdybyste nahodou chtel neco
hotoveho, www.mirnet.cz/vaelektronik
Andel